اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 103
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 62 نفر
بارديد ديروز : 26 نفر
بازديد هفته : 168 نفر
بازديد ماه : 388 نفر
بازديد سال : 2,509 نفر
بازديد کلي : 41,497 نفر

افراد آنلاين : 2
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

آنگونه که دولت کانادا اعلام کرده است طی سال جاری ۲۰۰۰ کارگر خارجی موقت دیگر نیز می توانند از طریق برنامه مهاجرت استانی وارد کانادا شوند. برنامه مهاجرت استانی یا به اختصار PNP به استان ها و نواحی کانادا اجازه می دهد برای تامین نیازهای بازار کار سالانه تعداد معینی مهاجر کاری واجد شرایط را انتخاب کنند.

کانادا با کارپیرا

کانادا با کارپیرا

دولت کانادا در خبری که ۱۲ مارس منتشر شده اعلام کرده است که در برنامه مهاجرت استانی جا برای ۲۰۰۰ کارگر موقت دیگر وجود دارد؛ این کارگران اساسا کارگران خارجی موقت هستند که در بلند مدت ساکن کانادا بوده و در جامعه این کشور حل شده اند و درجه مهارتی آنها در دسته بندی ملی مشاغل کانادا C است.

احمد حسین، وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا گفته است ” کارگران خارجی موقت، خلاء طولانی مدت نیروی کار را پر کرده و به رشد اقتصاد کمک می کنند. ما می دانیم که باید برای آنها فرصت هایی ایجاد کنیم تا بتوانند اقامت دائم بگیرند – و هدف از این جاهای اضافی در برنامه مهاجرت استانی دقیقا همین است”. اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا همچنین گفته است که این جاهای اضافی به آسیب پذیری کارگران کمک می کند.

گفتنی است کانادا به موجب برنامه چندساله مهاجرت قصد دارد در سال ۲۰۱۹ برای برنامه مهاجرت استانی ۶۱۰۰۰ مهاجر جذب کند. این رقم ۶۰۰۰ نفر نسبت به سال ۲۰۱۸ بیشتر است. سخنگوی احمد حسین اعلام کرده است که ۲۰۰۰ جای خالی برای کارگران خارجی موقت بخشی از این افزایش برنامه ریزی شده است.

این خبر پس از آن اعلام شده است که اداره مهاجرت کانادا خبر از ایجاد مسیر موقت برای پرستاران و مددکاران داد؛ این مسیر موقت در ۴ مارس افتتاح شد و تا ۴ ژوئن ۲۰۱۹ در برابر پرستاران و مددکاران خانگی واجد شرایطی که پس از ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ وارد کانادا شده اند باز خواهد بود.

منبع خبرآژانس کاریابی بین المللی کارپیرا: karpirajobs.com

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : کانادا با کارپیرا , اقامت کانادا با کمترین هزینه , مهاجرت به کانادا برای کار , نمایندگی کارپیرا در ارومیه , وکیل مهاجرتی کانادا , آژانس کاریابی کارپیرا ,
بازديد : 88
[ شنبه 25 اسفند 1397 ] [ 19:06 ] [ کاریابی کارپیرا ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
کاریابی بین المللی کارپیرا در طول سالها به یکی از پیشگامان عرصه اشتغال و کاریابی بین المللی مبدل شده است. تخصص و تبحر کارپیرا در انجام گزینش های مناسب از میان طیف وسیعی از حوزه های شغلی و انواع مشاغل مثال زدنی است که این خصوصیت از دانش و تجربه طولانی مدت فعالیت ما در این حوزه نشات می گیرد. ما دانش وسیع خود از خواسته ها و نیازهای شغلی کارجویان ایرانی را با دانش، تخصص و مهارت خود در حوزه اشتغال بین المللی ترکیب می کنیم تا ارائه دهنده خدمات جامع و تخصصی برای کارفرمایان و کارجویان باشیم.
آرشيو
جست و جو

رزتمپ