اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 103
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 19 نفر
بارديد ديروز : 19 نفر
بازديد هفته : 188 نفر
بازديد ماه : 155 نفر
بازديد سال : 2,276 نفر
بازديد کلي : 41,264 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

رئیس جمهور ترکیه- رجب طیب ادوغان- طی کنفرانسی در استانبولبیان داشت که ترکیه دیگر نمی تواند یک موج جدید از پناهجویان را بپذیرد. ساختن دیوارهای بلندتر با سیم های خاردار نتوانست مانع مهاجرت غیرقانونی به ترکیه شود.

آژانس خبری آنادلوی ترکیه به نقل از رئیس جمهور ترکیه بیان داشته است که نگه داشتن پناهندگان سوری درون مرزهای ترکیه دیگر تنها راه برای حل مشکل مهاجرت غیرقانونی نیست و فرمول منطقه امنی که وی در شروع بحران سوریه پیشنهاد کرده، کاربردی ترین شیوه برای بازگرداندن پناهجویان است. اگر ترکیه نتواند میلیون ها پناهجو را به کشورهایشان بازگرداند، دیر یا زود آنان به مرزهای اروپا هجوم خواهند برد.

حدود 260 میلیون مهاجر و بیش از 25 میلیون پناهجو در سطح جهان وجود دارد و این تعداد به دلیل فقر، گرسنگی، جنگ های مدنی، حملات تروریستی، بی ثباتی سیاسی و دلایل اقتصادی روز به روز افزایش می یابد.

طبق آمار سازمان ملل، ترکیه بیش از 37 میلیارد دلار از منابع ملی خود را صرف حمایت و حفاظت از پناهجویان نموده و ترکیه به سرپناهی برای پناهجویان از هر نژاد، زبان و مذهبی تبدیل شده است. حتی Budapest Process که یک تالار گفتگوی مشاوره ای در خصوص سیستم های جامع و پایداری برای مهاجرت قانونمند و هدفمند است، از سال 2006 تاکنون توسط ترکیه مدیریت می شود.

منبع:آژانس کاریابی بین المللی کارپیرا          http://karpirajobs.com

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : ترکیه , استانبول , مرزهای ترکیه , مرزهای اروپا , کاریابی بین المللی ایران , کاریابی بین المللی ارومیه , کاریابی بین المللی مشهد , کاریابی بین المللی شیراز , بازار کار اروپا , بازار کار آلمان ,
بازديد : 73
[ چهارشنبه 08 خرداد 1398 ] [ 11:06 ] [ کاریابی کارپیرا ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
کاریابی بین المللی کارپیرا در طول سالها به یکی از پیشگامان عرصه اشتغال و کاریابی بین المللی مبدل شده است. تخصص و تبحر کارپیرا در انجام گزینش های مناسب از میان طیف وسیعی از حوزه های شغلی و انواع مشاغل مثال زدنی است که این خصوصیت از دانش و تجربه طولانی مدت فعالیت ما در این حوزه نشات می گیرد. ما دانش وسیع خود از خواسته ها و نیازهای شغلی کارجویان ایرانی را با دانش، تخصص و مهارت خود در حوزه اشتغال بین المللی ترکیب می کنیم تا ارائه دهنده خدمات جامع و تخصصی برای کارفرمایان و کارجویان باشیم.
آرشيو
جست و جو

رزتمپ