اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 103
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 90 نفر
بارديد ديروز : 26 نفر
بازديد هفته : 196 نفر
بازديد ماه : 416 نفر
بازديد سال : 2,537 نفر
بازديد کلي : 41,525 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

۴ . ‌Bayt

سایت Bayt جامع ترین سایت کاریابی در منطقه کشورهای عرب حوزه خلیج می باشد. مخاطبین این سایت عمدتا از کشورهای حوزه خلیج و کشورهای شمال آفریقا تشکیل شده اند. این سایت در سال ۲۰۰۰ راه اندازی شده و امروزه به سه زبان انگلیسی، عربی و فرانسوی در درسترس مخاطبین قرار دارد. نکته مهم این مجموعه «تعهد به منطقه» است که بعنوان شعار اصلی این سایت بکار می رود. مدیران این شرکت بر این باورند که با درک عمیق و نگاه محلی خود به ویژگی های خاص منطقه، برای متقاضیان کار در کشورهای حوزه خلیج و شمال آفریقا فرصتهای شغلی بی نظیری را فراهم می آورند. این مجموعه بیش از ۳۵.۱۰۰.۰۰۰ سی وی از متقاضیان کار در سایت خود را در اختیار صاحبان مشاغل گوناگون قرار میدهد و بدین ترتیب دامنه گسترده ای از گزینه ها را برای ایشان فراهم می آورد.

مجموعه بیت دارای ۱۲ دفتر در ابوظبی، کویت، عمان، بیروت، قاهره، دوحه، دوبی، جده، منامه، مسقط، ریاض و سایر بخش های شرقی ست. وجود ده ها میلیون پرونده و همکاری با بیش از ۴۰.۰۰۰ سازمان و شرکت این مجموعه را به سازمانی چندملیتی بدل کرده که چشم انداز تبدیل شدن به نهاد خاور میانه ای که در سطح بین المللی فعالیت میکند را دارد.

همانطور که پیشتر ذکر شد صاحبان مشاغل این امکان را دارند که به جستجو در بانک اطلاعاتی این سایت از میان ده ها میلیون پرونده متقاضیان بپردازند. لذا متقاضیان می بایست جهت ایجاد پروفایل کاری خود، در سایت ثبت نام نموده و نسبت به بارگزاری مدارک خود اقدام نمایند.

عمده دسته بندی مشاغل موجود بر اساس رشته های مختلف شامل دسته بندی هایی همچون مشاغل اداری (۴۶۱ مورد)، طراحی و هنر (۴۳۸ مورد)، مهندسی (۱۲۹۸ مورد)، اقتصاد (۹۰۰ مورد)، توریسم (۵۹۴ مورد)، منابع انسانی (۴۵۹ مورد)، فناوری اطلاعات (۱۶۰۵ مورد)، تکنسین (۱۷۲۹۲ مورد)، مدیریت (۱۴۰۰ مورد)، بازاریابی و روابط عمومی (۸۱۵ مورد)، فروش (۱۵۷۴ مورد)، تدریس و مشغل آکادمیک (۵۸۰ مورد)، حسابداری و حسابرسی (۶۰۹ مورد)، پزشکی و پرستاری (۴۰۸ مورد)، حمل و نقل و لوجستیک (۱۶۱ مورد)، کنترل کیفی (۱۶۱ مورد)، ساخت و ساز (۱۳۵ مورد)، معماری (۱۳۲ مورد)، نفت و گاز (۴۱ مورد)، مشاوره (۳۴ مورد)، و غیره می باشد.

این مجموعه همچنین دارای بخشی جهت خدمات نگارش و تنظیم سی وی برای متقاضیان بر اساس سطح تخصص و سابقه کاری افراد نیز هست.

آدرس سایت:https://www.bayt.coM/

کاریابی بین المللی کارپیرا

کاریابی بین المللی کارپیرا

۵. Naukri

Naukri از جمله شناخته شده ترین و معتبرترین سایتهای کاریابی مختص کشور هند می باشد. این سایت با بیش از ۴۶ میلیون شغل ثبت شده، روزانه ۱۲.۰۰۰ فایل رزومه از سوی متقاضیان دریافت میکند. این شرکت در اصل زیر مجموعه شرکت Infoedge در هند می باشد که در سال ۱۹۹۷ به ثبت رسیده است. دو سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۹ سایت Naukri راه اندازی شده و از آن زمان تا کنون با ۳۵۰ شرکت از سراسر جهان به همکاری مستمر پرداخته است. تعداد کارکنان این شرکت امروزه به مرز ۱۶۰۰ نفر رسیده و هرروز به گستره ی فعالیت هایش افزوده می شود.

امکان جستجو در این سایت بر اساس موقعیت مکانی، تخصص و حرفه، اهداف و چشم انداز کاری فرد، شرکت دلخواه و دسته بندی کلی مشاغل موجود است. در این سایت نیز، همانند سایر سایت های پیشین، فرد متقاضی می بایست از طریق صفحه ای که در زیر مشاهده میکنید ثبت نام کرده و اطلاعات فردی، تحصیلی و سابقه کاری خود را جهت ثبت در سایت ارسال نماید و بدین ترتیب امکان معرفی شدن به صاحبان مشاغل را برای خود فراهم آورد.

آدرس سایت : https://www.naukri.com/

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : راههای مهاجرت به خارج از کشور , شماره تماس کاریابی کارپیرا , نمایندگی کارپیرا در ارومیه , موسسه کاریابی بین المللی کارپیرا , کاریابی بین المللی کارپیرا استان خراسان رضوی مشهد , ویزاریان با کارپیرا ,
بازديد : 137
[ دوشنبه 05 فروردین 1398 ] [ 19:45 ] [ کاریابی کارپیرا ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
کاریابی بین المللی کارپیرا در طول سالها به یکی از پیشگامان عرصه اشتغال و کاریابی بین المللی مبدل شده است. تخصص و تبحر کارپیرا در انجام گزینش های مناسب از میان طیف وسیعی از حوزه های شغلی و انواع مشاغل مثال زدنی است که این خصوصیت از دانش و تجربه طولانی مدت فعالیت ما در این حوزه نشات می گیرد. ما دانش وسیع خود از خواسته ها و نیازهای شغلی کارجویان ایرانی را با دانش، تخصص و مهارت خود در حوزه اشتغال بین المللی ترکیب می کنیم تا ارائه دهنده خدمات جامع و تخصصی برای کارفرمایان و کارجویان باشیم.
آرشيو
جست و جو

رزتمپ