اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 103
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 34 نفر
بارديد ديروز : 26 نفر
بازديد هفته : 140 نفر
بازديد ماه : 360 نفر
بازديد سال : 2,481 نفر
بازديد کلي : 41,469 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

وزارت داخله آلمان فدرال می خواهد به ادارات ابزار فشار را در اختیار قرار دهد تا به این وسیله متقاضیان پناهندگی را وادار به آشکار ساختن هویت اصلی شان کنند.

مهاجران با "هویت جعلی"

مهاجران با "هویت جعلی"

این موضوع در یک طرح با عنوان "قانون برای مدیریت بهتر بررسی پناهندگی و باطل کردن آن" درج شده است که احتمالاً در ماه اپریل توسط کابینه تصویب خواهد شد.

در این طرح آمده است "یک خارجی که مکلف به ترک آلمان است، بعد از آنکه در باره هویت یا تابعیت اش تقلب و یا اظهارات نادرست کرده باشد، باید به صورت مداوم در یک مرکز پذیرش به سرببرد".

از کوچ کشی به خانه های کرایی خارج از مراکز باید توسط آن پناهجویان مکلف به ترک آلمان نیز جلوگیری شود که در مورد شناسایی هویت شان و یا تهیه اسناد سفر به ادارات همکاری نمی کنند.

در این طرح، که به تازگی به ادارات مسئول دیگر حکومت آلمان فرستاده شده تا در برابر آن موضع گیری کنند، از "مطالبات قابل قبول" سخن رفته است که باید خارجی ها آن ها را برآورده کنند. این که منظور از آن چیست، ممکن است بعد تر قاضی ها در مورد آن توضیح بدهند.

این طرح که در اختیار خبرگزاری آلمان قرار گرفته است، در نظر دارد که متقاضیان بالغ پناهندگی تا مدت ۱۸ ماه در مراکز اولیه پذیریش بمانند، در صورتی که آنها قبلاً حفاظت موقت به دست نیاورده باشند و یا کشور را ترک نکرده باشند.

برای پناهجویان زیر سن و خانواده ها یک اقامت حداکثر ۶ ماهه در این مراکز در نظر گرفته شده است. اما در این مورد امکان صلاحیت تصمیم گیری برای ادارات وجود دارد: اگر مراکز پذیرش بیش از حد پُر باشد و یا "دلایل الزامی" دیگر وجود داشته باشد، در این صورت متقاضیان پناهندگی را می توان به جا های دیگر انتقال داد.

ماتیاس میدلبرگ سخنگوی امور سیاست داخلی احزاب متحد دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی به خبرگزاری آلمان گفت که کسانی که در مورد هویت شان تقلب می کنند و یا از همکاری در شناسایی هویت شان خودداری می کنند، باید اساساً در این مراکز پذیرش بمانند.

او تاکید کرد: "جا دادن این اشخاص به مراکز پذیرش، باید در آینده اخراج پناهجویان مکلف به ترک آلمان را آسان سازد."

منبع خبرآژانس کاریابی بین المللی کارپیرا: karpirajobs.com

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : ویزای کار آلمان 2019 , ویزای جستجوی کار آلمان , نمایندگی کارپیرا در ارومیه , آلمان با کارپیرا , موسسه مهاجرتی کارپیرا , کار و اقامت در آلمان , اپلای شغلی خارج از کشور , اعزام فوری نیروی کار , بهترین مشاوره شغلی , مشاوره مهاجرتی معتمد , کار ضمن تحصیل در خارج از کشور , جاب بورد , کاریابی بین المللی ایران , کاریابی بین المللی ارومیه , کاریابی بین المللی مشهد , کاریابی بین المللی شیراز ,
بازديد : 109
[ دوشنبه 05 فروردین 1398 ] [ 19:44 ] [ کاریابی کارپیرا ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
کاریابی بین المللی کارپیرا در طول سالها به یکی از پیشگامان عرصه اشتغال و کاریابی بین المللی مبدل شده است. تخصص و تبحر کارپیرا در انجام گزینش های مناسب از میان طیف وسیعی از حوزه های شغلی و انواع مشاغل مثال زدنی است که این خصوصیت از دانش و تجربه طولانی مدت فعالیت ما در این حوزه نشات می گیرد. ما دانش وسیع خود از خواسته ها و نیازهای شغلی کارجویان ایرانی را با دانش، تخصص و مهارت خود در حوزه اشتغال بین المللی ترکیب می کنیم تا ارائه دهنده خدمات جامع و تخصصی برای کارفرمایان و کارجویان باشیم.
آرشيو
جست و جو

رزتمپ